Objectiu aconseguit: projectes acabats.

Després de tot un trimestre compartint esforços i molta il·lusió, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO hem finalitzat els nostres projectes als Labs. El taller, el laboratori, les aules de moda, informàtica i moda no han estat només un lloc de treball i creació, sinó també un espai on hem treballat habilitats diferents que no es treballen diàriament a altres
matèries.
A més, hem posat en pràctica i desenvolupat els valors essencials de la nostra escola de manera pràctica. Per exemple, treballar junts amb altres companys de l’ESO ens ha permès enfortir el valor de la col·laboració; hem après que ajudar o demanar un consell a un company més gran o petit que nosaltres fa que la feina surti millor. Els Labs també ens han ajudat a entendre la importància de treballar amb respecte i de compartir idees,
esforços, eines, i lloc de treball. Per últim, dissenyar i construir el nostre propi projecte ens fa desenvolupar el nostre sentit de la responsabilitat quan fem un ús responsable d’eines i materials i d’esperit crític per analitzar el motiu quan tenim un problema amb el projecte i pensar com solucionar-ho.

Des dels esbossos inicials fins al darrer detall cada alumne ha estat el responsable del seu propi èxit. Veure l’exposició final amb tots els treballs sobre els bancs de fusta és una satisfacció enorme. Hem demostrat que, compartint Lab, no només construïm projectes, sinó que també creixem com a alumnes i escola.

Desplaça cap amunt