Nova llar d'infants a Blanquerna, a partir del dia 1 de febrer de 2016
  • El passat dimarts dia 6 d’octubre vam retrobar-nos amb els nostres companys d`intercanvi d`Alemanya amb molta il·lusió.

L’endemà vam anar a Arrels-Esperança per què els alumnes de l’intercanvi poguessin veure la dinàmica de les classes. Després, com a benvinguda, hi va haver un petit acte de presentació a la sala polivalent. Al vespre vam gaudir d´un sopar de tapes.

Al dia següent, vam conèixer Badalona (l´Ajuntament, les rambles, el museu, la platja, etc.) i a la tarda, els vam presentar l`escola Arrels-Blanquerna amb una petita passejada guiada per l’edifici. Un cop finalitzada la visita, vam portar a terme un projecte sobre la nostra ciutat i el turisme, que vam haver d´exposar davant els companys de 4t d’ESO en anglès. A la nit, ens vam reunir tots per sopar en un magnífic restaurant.

Divendres vam fer turisme per Barcelona. Allà els companys alemanys van aprofitar per comprar records als seus familiars i amics.

Durant els tres dies festius vam fer activitats diverses com anar a la platja, visitar Port Aventura i el Camp Nou, pujar a Montjuïc, etc. Finalment, com acomiadament, vam sopar tots plegats en el centre comercial “La Maquinista”.

L’ últim dia, dimarts dia 13, ens vam haver de llevar molt d`hora per acompanyar-los a l`aeroport. El comiat va ser molt emotiu, però l´experiència ha estat inoblidable.